fredag, desember 18, 2009

Jaja

Nå sitter jeg her.
Hjemme hos mamma og de.
Ute er det -8 grader. Og i natt er det meldt en halv meter snø.
Det er løye til å være i stavanger.

Huet verker og halsen sier au.. Hmm..
Stod og danset i kaldt vann i går i 6 timer.. Så det er ikke rart at jeg har fått både frost og sykdom i meg..
JAJA!

Skal egentlig på The shock konsert og så jobb i kveld.. Men vet ikke om det er så lurt.
Det er the shock jeg var med å lage musikk video til. Sangen heter in silence.
I hele natt surret sangen inne i hodet mitt. hehe "dance the night away!!"
Det var seriøst som en drøm i går. Det scenarioet... WOW... It was amazing!!
Den kommer til å bli skamkul den videoen!

Vi danset i 3 cm dypt vann også med en hvit skjerm bak oss med ulike farger, og ellers var det mørk i rommet..
Kult!!!!

Håpe hodet mitt blir litt betre..
Ps, jeg har spist en hel kokosjokolade, 4 store kaker og masse is i dag..
Trøstespise eller?

Faen så kjedelig livet er når jeg ikke får gjort det jeg liker.
Faen altså.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar