søndag, desember 20, 2009

Skywriter.

Skywriter av DATA is on my mind.
Love it. Var på en gathering i kveld på Våland.
Der spilte de denne sangen. Da de ble satt på ble alt helt magisk.
Tror det var bare jeg som merket det, de andre så fortsatt likedann ut...

Men ja.. MAGISK.. nå hører jeg på den sangen om og om igjen..
Har lett iherdig etter lyricsen nå i flere minutter, men kan ikke finne den..
Og med den konsetrasjonen jeg har så orker jeg ikke sitte å høre hele teksten.. mææ..
But seriously. Love it.

Gikk hjem tidlig i dag. Skulle egentlig på jobb, men var så lite folk at jeg fikk FRI! yess!! yeey!
Fantastic :D Akkurat det jeg ville ha..
Har noen trasige dager for tiden.. Spiser mye. Mye sukker og alt for mye mat..
Så jeg føler meg ikke noe særlig bra.. Bare ekkel, kvalm, tung og dårlig i magen.. Jaja..
Sånn er det nå..
Jeg tror det er pga det er jul nå, folk stresser, DET GJØR AT JEG BLIR STRESSET...
Og en vane jeg har hatt de siste årene er å skylle stresset ned med mat.. Men det blir jo søren meg ikke noe bedre av det...
Værre blir det.. IKKE RETT MÅTE Å TAKLE DET PÅ, Y...
Men ja, når noe er en vane så er det vanskelig å slutte..
Men har blitt mye flinkere enn jeg var før ihvertfall..
Heldigvis..

Det har snødd i hele dag. Nå har det akkurat stoppet.. klokken er natt halv 1..
Der er vel omkring 40 cm snø utfor.. eller 50.. det er sykt!!!!!
Det var helt magisk å gå hjem i kveld. Helt stille.. Stille og alle trærene hang nedmot bakken, flere greiner hadde brukket av og trærne hang ned mot bakken...
åå.. søren at jeg ikke hadde med kameraet.. Perfekt lys.. å så fint........ ååååååååååååååå!!!!

i dag har jeg hatt en fantastisk dag!
Har vært med helt fantastiske folk! Alle har vært så glade og imøtekommende. (håper ikke det bare er pga det er jul, ferie og snø hehehe)
Det er det beste jeg vet, når jeg kan være meg selv rundt folk og folk er aksepterende!
Skikkelig herlig atmosfære! Loved it..
Begynner å finne folk jeg trives med nå.
Det roer sjelen min litt..
Så herlig.
Ååå å være med folk som jeg bare kan le med!!!!
Det er det beste jeg vet! Nå fortiden ler jeg masse hver dag - det betyr at jeg er back!
Før jeg ble syk så hadde jeg et latteranfall minst tre ganger til dagen. De var så heftige at jeg vrei meg på bakken i flere sekunder.
Hver dag fikk jeg høre; du har tatt lykkepillene dine i dag og ja.
Herlig å komme tilbake der igjen.
LOVE MY LIFE!!!


PS: vet du hva jeg har spist i dag?
Det er ekkelt å tenke på...

2 store Marsipanbrød. ( De er tre ganger så store som antonberg sine sjokolader i det der rosa/lilla papiret... og jeg synes de var store før..... hva skjer med mengdeforståelse)
2 pakker med pepperkaker JEG TÅLER!! Og ja jeg sa PAKKER...
5 store serinajulekaker..

HALLO????????????????
Hadde jeg bare ikke blitt så dårlig, så hadde det vært greit..
Men når jeg både blir superdårlig og TJUKK.. DA BLIR JEG SUR PÅ MEG SELV!!!
WHY, DARLING, WHY??!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar