fredag, desember 18, 2009

Meeettt..

Jeg er så mett.
Jeg er så alt for mett.
Alt for alt for mett...
Hater at jeg har en tendens til å av og til spise for mye.
Alt for mye.. Og alt for fort.. Så når jeg da spiser så fort så klikker magen min, siden jeg ikke får fordøyd maten ordenlig..
Faen altså. Y.. IKKE STRESS SÅ JÆVLIG!!!

Spis sakte, nyt maten. Ikke hiv den i deg på 2 minutter..
jaja.. Jeg klarer det som regel.. Men det er et helvetsmas. Mat mat mat, over hele linjaaaaaaaaaa
Faen, i løpet av en dag tenker jeg veldig mye på mat. Jeg tenker hvordan og hva jeg skal spise og hvor mye.
JEG VIL IKKE HA DET SÅNN..
Jeg vil at ting skal gå av seg selv.. No stress lissm..

Men men..
Hadde jeg bare.. NEI, nå må jeg slutte å si at "hvis bare" så hadde alt blitt fint..
FORDI det er ikke sånn. Jeg må gjøre noe med her og nå.
KOM IGJEN! You can do it, darling..

YOU CAN DO IT!

Ps.. Jeg vil se en charles dickens serie...
Bleak house hadde vært fint.. Hvorfor sender de ikke det på NRK??

I kveld blir jeg hjemme..
Ser på nytt på nytt og skavlan.. Det tror jeg blir koselig :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar