fredag, november 27, 2009

Bergensbanen minutt..

Tok en tidlig kveld i dag og gikk hjem for å se litt på min nye tv !
Men hmm.. Jeg skudde på NRK2.. Det var løye... programmet som gikk der begynte 19:55 og skulle vare til 03:09...
Navnet var "Bergensbanens minutt..."
Og.... Og det er ett tog som kjører og kjører og kjører... Man ser ikke toget, det er som om det er jeg som kjører eller sitter på..
Hmmm....
Det var ikke akkurat det jeg hadde planer om å se på.. Men DET ER JO SØREN MEG IKKE NOE BRA TV PÅ EN FREDAGSVKELD ETTER 22:00.. Boring..

Nå ser jeg på pinlige sykdommer på NRK3..
Jeg forstår ikke hvordan noen sykdommer kan være pinlige. Det er jo søren meg helt naturlig!
Noen er syke og noen er friske. Sånn er det bare..
Jeg syns det er så rart jeg at det er så mange "perfekte mennesker" altså, at det er så mange mennesker som blir født friske og forblir friske og har to øyne to ører, munn, arnmer og bein...
Det er egentlig kanske imponerende!
Og ikke bare det, men det er så mange pene mennesker i denne verden!! Alle er så flotte synes jeg!

Men uansett. Nå er jeg trøtt.
Jeg spiste min nye yndlingssjokolade i dag; JULEMARSIPAN! den var søren meg like fantastisk idag. Jeg spiste opp hele. NAM!
Skal spise sukker og kaker i morgen og.. Men Så må det bli slutt.. Jeg tåler ikke sukker så godt.. Så nå må det bli slutt!!!

Off nå er det bare sånn trøtteskriving på gang her.. så best jeg slutter??
SOV, DARLING, SOV!!! You need it...

SKAL DEN SØRENS BERGENSBANEN HOLDE PÅ I FADER MEG 7 TIMER? HVA SKJER??
For all del.. det er koselig å ta tog... MEN IKKE PÅ TV!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar