mandag, november 30, 2009

Ung og vakker !

Jeg har alltid før blitt litt sur og litt sint når folk har sagt at jeg ser ung ut.
Vil ikke se ut som en liten dritt unge, vil ikke se ut som en 18åring.. No fun !
Jeg har alltid ville se flott, voksen og magisk ut !
Så når jeg har sett meg selv i speilet så har jeg ikke klart å kjenne meg selv helt igjen. Hvor er rynkene liksom? Er dette meg? Ser jeg så ung ut? Og så kjedelig?
Så utseende mitt stemmer på en måte ikke helt..

Før så va det liksom omvendt, jeg så størst ut av alle.
Jeg husker en gang det var noen som hadde sett på klassebildet fra 8. ene også hadde de pekt på meg og spurt om det var læreren. Hehe.. Likte ikke det helt da heller..

Men poenget er at de siste dagene så har det forandret seg, jeg er GLAD for at jeg ser ung og liten ut.
Det betyr at når jeg blir eldre så vil jeg se yngre ut enn andre lengre ! wohooo

Aint that fun? OOH YEAH!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar