søndag, november 29, 2009

HASJ

Folk sier hasj ikke er farlig.
Men så spør jeg om de kan svare meg på hva schizofreni er ..
Svaret er: "hva er det?"

Whatsup with people?

Hasj er jo naturlig. Hasj er mye bedre enn alkohol.
Hallo?? Hva skjer??

Men jeg fatter jo litt at de ikke vet hva de utsetter seg for, altså har man aldri hatt influensa kan man jo ikke vite hvor dårlig og syk man følelser seg da i forhold til vanlig feber..
Har man aldri hatt problemer med psyken, kan man virkelig ikke vite hvor fucked up man kan bli!

Å kødde med psyken er fader noe av det værste!
Knekker du en fot, so what, men får du mentale forstyrrelser what then!? Da sitter du fint i det.
Å være grønnsak resten av livet, så spennende!!
Hele gjengen inne på psyk har jo vært borti hasj.
En jeg vet om sitter inne med psykose etter sin første hasjtest. Han har vært der siden august og er ennå ikke kommet ut av psykosen.. Det er fader ekkelt.
Og en av mine beste venner på nå 41 år prøvde hasj for første gang for 20 år siden og han har vært schizorfren siden.
Ekkelt.

Noen sier "blir jeg schizofren så blir jeg schizofren"... Jaja lykke til!!!

Selvfølgelig er det noen som takler hasj og ikke blir påvirket. Men tingen er; man vet ikke hvem som "tåler det" og hvem som ikke tåler det.. Det er som å spille russiskrullett med psyken! Stop it.. !!!
Og selv om man røyker det en gang eller to ganger eller tre ganger eller i flere måneder eller år, og tror at man tåler det så kan det sannelig være feil - fordi psykosen eller schizofrenien kan komme så gradvis at man ikke merker det små endringene eller så kan det plutselig slå ut 10 år senere eller 20! og da sitter man fint i det!!

Trist at folk ikke skjønner dette.. Men men.. I can do nothing! help yourselves bitches!!
Hvis dere syns at livet er så fryktelig kjedelig at dere trenger litt action i hodet.. Så.. jaja have fun!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar