mandag, november 23, 2009

Søndag, 22. november

Hei!

Tenkte jeg skulle starte en blogg. Noe de fleste gjør i disse dager.
Men det er faktisk ikke så dumt - tenk på at alt man får dokumentert!
Tanker, følelser, opplevelser - gleder, sorger!
Man skaper minner og får tekster og bilder som beskriver forløpet i ens liv.
Man får se at ting har skjedd og skjer - at man var på den reisen og at alt ikke bare har vært en illusjon!

Man kan se om man står på stedet hvil eller modnes som menneske.
Det er jeg spent på å se!
Hvor mye smartere blir jeg på en måned? ett år? Ett liv?
Lærer jeg noe i det hele tatt?

Her kan jeg få bevis! Kult! hehe

I dag, Søndag den 22. November 2009 har vært en ok dag.
Jogget rundt Stokkavannet i dag. Litt over 8 km å løpe.
Var helt ødelagt. Har lagt meg 6 de siste dagene og har dermed ikke fått så mye søvn.. Så har nok med det å gjøre. Håper jeg hehehe
I tillegg hadde jeg en kjempestrekk i låret.. Men godt å få kommet seg rundt en tidlig søndagsmorget!
Pleier å jogge med familien og noen familievenner hver søndagsmorgen. Herlig. Frisk start på uken!

Ellers var det en kjempe krangel i huset til foreldrene mine hele kveld.
"Slo opp" med dem på en måte i dag.. kommer ikke til å dra dit på en god stund.
Har vært der ganske mye de siste to månedene.. Så now what!? hehe
Nå får jeg sette kreativiteten i gang å finne på andre ting, gleder meg!
Blir spennende å se hva jeg ender opp med å gjøre, hva jeg kommer til å spise og hvem jeg skal henge med.

Herlig å ikke ha noen rutiner å følge denne uken!
Bare ta dagen som den kommer - fantastisk !

Nå er det på tide å gå til sengs.
Hører på "What's a girl gotta do" av Basement Jaxx om og om igjen..
Klarer jeg å løsrive meg? hmmm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar