onsdag, november 25, 2009

Is happiness boring?

Beklager for at jeg er så negativ.
Eller nei, jeg kan være så negativ jeg bare vil! Folk trenger ikke lese det - eller de kan lese det, men de har overhodet ikke noe krav på noe hyggelig eller positivt! Det fins ingen reglement for sånt så jeg kan bare PØSE PÅ faktisk!

"Happiness is boring" - Brian Jones, "the rolling stones"

Jeg er TOTALT enig. Så.. jeg er vel alt for lykkelig. Jeg er så lykkelig at jeg holder på å dø av kjedsomhet, fordi at når du har alt og alt er som du vil i livet, så står jo livet på en måte på en stand still. Du har alt, det er ikke mer i verden du kunne tenke deg.
Men hva da?! Da slutter jo hjernen etterhvert å virke fordi den må ikke lenger tenke - hvordan skal jeg få til det, hvordan kan jeg skaffe meg det, hvordan ditt, hvordan datt? Livet bare flyter og du har det fantastisk. Men når man har det så flott, da er det jo ikke noe å tenke over! Og etterhvert kan det vel bli fryktelig kjedelig. ettersom vi er laget for å tenker, men det er i motbakkene man får reflekson. Såå......................................... Dunno?
Måtte bare skrive det.

if happiness is boring? Why is that everyones goal then?
Or... is it really?

Jeg vil egentlig si at det som hadde gjort meg lykkelig, var dersom jeg fikk uttrykke meg hver dag, bruke energien min, kreativiteten min, LÆRE noe, utvikle meg, oppleve nye ting hver dag både positive og negative. Det hadde gjort meg fryktelig glad! Alt som gjør at jeg vokser og får flere og klokere tanker - det gjør meg glad.
Gleder meg til den dagen kommer. GLEDER meg til jeg kan få jobbe med FILM, RADIO og TV!!!!!
Aaaah, kunne få uttrykke meg.. å så fantastisk :D


Sååå, jeg er ikke helt lykkelig enda... (men det er jo min egen feil...)

Jaja, JEG ER PÅ VEI!!
Håper det ihvertfall ..

SÅ JA, min måte å være lykkelig på er ikke kjedelig!!!!!! Hehehe

jeg er ikke lykkelig nå, men jeg er ihvertfall bored to death!
Men herlighet, jeg skal ikke klage. For all del..
her er det så mange mennesker i denne verden så har det så vondt..
Jeg har jo egentlig "det perfekte liv"... Men ut i fra mitt synspunkt og mine muligheter - NOT!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar