lørdag, november 28, 2009

Ny TV.

Ja hallo, jeg fant ut at TV hadde vært kjekt å ha. Fordi jeg er så lei av å bare stirre ut i intet på datamaskinen og jeg tenkte AHA - TV det er det jeg mangler. Der kan jeg lære og oppleve ting og tang. Facebook gjør meg jo søren bare dummere, men av å se og høre dokumentarer ++ kan jeg faktisk bli ganske smart! Så ja.. Jeg sa til mamma at TV, TV det trenger jeg.. Eller det skulle jeg ha hatt. Hun tok en telefon til Misja, min bestefar, og spurte om ikke jeg kunne få deres gamle TV som står gjemt nedi kjelleren.
Da sa Misja "vi kjøper en ny til henne, kjekkere det", neste dag var det avgårde for å få kjøpt en 32 tommers samsung TV.
Jeg bare wow.. Det er jo ikke en gang jul.. Jeg bare fikk den! Fikk egentlig litt sånn kvalmende følelse av å bare få med en gang jeg pekte.. men jeg sier ikke nei takk.. TVen er en god investering og jeg kommer til å ha den i noen år og kan ta den med meg dersom jeg flytter.. Wohoo.. Fantastisk!

Heldig.. Jeg? Nei.. sier du det..
Jaja! Takk takk takk!

TVen står nå på konstant når jeg er hjemme hehe..
Håper på å bli litt smartere hehe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar