søndag, november 29, 2009

Musikkvideo innspiliing!

Så kjekt!!! I dag skal jeg få være med og hjelpe til på en musikkvideo innspillig!
Jeg gleder meg sånn woohoo! Har nesten ikke sovet i hele natt hehe. La meg halv 3 og er nå oppe halv 8 hehe herligt.
Har halvsovet og svettet i hele natt. Tror nok det er pga jeg spiste 4 kakestykker og masse is og peanøttsmør i går kveld.. Vi hadde gjester.. Sattan altså.. ALDRI spis sukker så sein.. då må jeg fader springe hundre runder rundt stokkavannet dersom jeg skal få sove etterpå.. ++ AT DET VAR IKKE NOE GODT!!! Jeg ble liksom ikke glad når jeg spiste det.. Ble skuffet over at jeg spiste sukker også smakte det drit.. Jaja.. Life goes on...

Men! peanøttsmør og soyais er fantastisk, vanligvis! Gjerne med en dæsj kake oppå! Mmmm!
Men faktisk! Det SLÅR IKKE JULEMARSIPAN!

Musikkvideoinnpilling også julemarked på Tou Scene ! Here we goo !
Oh yeah!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar