torsdag, november 26, 2009

Not just sit around and wait for someone to say come on?

Faen, hørte en sang i bilen i dag av Monte montgomery..
Det burde søren meg være en liten wake-up call..

Slik gikk teksten:

"Live for tomorrow, not just today, don't sit around and wait for someone to say; come on - let's go"

Hmmmm...
Lever liksom etter - en dag av gangen jeg... "Gidder ikke i dag, tar det i morra" - en fin tanke det der.. men gjerne ikke på lang sikt? Den der morra, den kommer liksom aldri. I morra er liksom i morra, og i dag er i dag! Så morra kommer jo faen meg aldri!!!!! Whats up with that? Er det noe jeg går glipp av? Får du det med deg kanskje??????

Hmm... Vanskelige greier dette her. Ikke helt snadder dette livet. Eller?
Har jo lyst til å gjøre noe med livet mitt liksom.. Ikke bare leve det ut i hodet. Vil liksom få prestert noe fysisk også.
Ikke bare gjøre ALT i hodet for så å tenke at jaja, da har jeg jo gjort det...

Det er det som er mitt problem. Jeg mangler liksom den delen av hjernen som klarer å iverksette ting..
Det er litt synd det der.. At jeg liksom må ha hjelp av andre til å få ting til her i livet..
Eller er det synd? Hmm.. Ja , jo.. for selvfølgelig skulle jeg ønske jeg klarte å gjøre så mye på egenhånd, produsere, jobbe og fikse ALT alene - fort og i en fei! Men nei.. nei nei og atter nei..

Hmmmmmmmmm...

Lets go??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar