søndag, november 29, 2009

Fysisk uvel - Søndag, 29. November

Gikk gjennom gatene i byen i dag. Det krelte av folk. Jeg ble helt uvel. Stresset.
Hvor kom alle fra? Hvorfor? Hvordan? hjelp?!
Det måtte være en grunn, fordi det er SJELDEN så mange folk i disse gatene.

Da jeg tok meg i å tenke slike tanker og å bli helt stresset av alle menneskene syns jeg nesten det var eklere.
Fordi vanligvis elsker jeg mennesker. Mennesker gir meg energi og glede. Og hallo, jeg har tenkt å flytte til new york -
der er det jo så mange folk at jeg kan så vidt se noe annet.
Så hva skjedde nå?

Jo.. jeg tror bare det at det er siden jeg er i Norge, i Stavanger.
Og her er det ikke vanligvis masse folk ute i gatene. Selv ikke på sommeren er det folk ute!
Nordmenn er hjemme dyr. Reserverte, kalde mennesker som helst liker seg foran dataen eller TVen.
Derfor blir jeg jo helt satt ut når det plutselig kryr av folk i omgivelser som der vanligvis er tomt.
Da er det noe som ikke stemmer. Hvem er disse folkene, og hvor kommer de frå?
Man føler liksom ikke at de eksisterer når man aldri ser dem.
Der bor 120 000 mennesker i Stavanger by, men største delen av de fins på en måte ikke - fordi jeg ser de aldri!
Jeg som er på byen hver dag! Det er jo søren meg helt tomt! bare den vanglige gjengen som henger og tar runden rundt på uteplassene ! hehe

Men ja, så det var virkelig løye å se så mange folk ute i gatene.
Jeg ble stresset, skremt og kvalm.. Og skrudde opp tempoet og gikk fort vekk!!! hehehe
Trist!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar